tisdag 18 augusti 2009

Uppdatering igen

I fredags så var vi och grillade i denderbelle hos Heidi och Olivier.
Dock så kom även David och hans tjej, Jurgen och Macha med deras två barn. Oli och Winny och en karl till jag inte minns namnet på. Vi stannade över natten och i lördags morse åkte jag till Helen i Opwijk på besök. Blev snabbvisit eftersom svärmor hade maten färdig i Bredene (100Km) bort och det var "file" pga av alla turister:D

men fram kom vi. PÅ lördags kvällen gick vi på afro festival jag och Bart och Heaven sov med svärmor.
Söndagen var lugn. Grillade och promenerade med svärmor.
Badade i havet, lördag och söndag. Heaven fick pröva på lördagen men tror hon tyckte det var lite farligt :D
Bilder kommer sen.

Måndagen åkte jag och svärmor till blankenberge eller nått sånt och shoppade och Bart tog med sig Heaven på sealife eller nått sånt :) hon tyckte inte det var jätteskoj, var för mörkt. Sen tillbaka till Wieze.

Så nu är vi här igen Bart sover fortfarande. Heaven sover middag. Ska ta en dusch m ed henne sen, slänga igång en maskin tvätt. Annars vet jag inte vad vi ska göra.

I morgon kommer Heidi och Heidi över och på torsdag ska jag träffa Steffanie i Antwerpen och på fredag åker vi till HOlland någonstans för att gå på centerparcs.

Svärmor ska följa med till österrike så blir österrike och slalom/snowboard över påsk. Istället för att åka hit. Så då flyger vi dit och träffar hans familj där. Måste börja spara. Tur att skattepengasrna från belgien kommer snart.

Tycker om hans farmor hus. Börjar fundera mera och mera på hur jag skulle göra om det OM vi flyttar hit. Finns ju risk för det. Är v äldigt sugen på det..
faktiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar