torsdag 13 augusti 2009

Wieze

Sitter hos min svärmor och datar lite.
Svärmor är ute vid havet. Vi ska dit på lördag vi. Igår var jag i dendermonde med svärmor och handlade och i st niklaas med heidi och handlade. Två kjolar och en tröjja till mig. Saker till Heaven för sammanlagt 80 euro. Jättefin disneyälvor klocka att sätta på väggen i hennes rum. My little ponies man kan klistra på väggen. Underkläder och strumpor, dock för stora men till sen när hon väljer att sluta med blöja ;) hoppas jag iaf.

leggings och tröjor.

Idag ska vi till aalst, gå på zeeman och lidl. till colruyt,colruit hur fan stavas det eg? =) och h andla alkohol. Till barts mormor ochmorfar och hälsa på och sen ska jag iväg till antwerpen och hänga med min heidi.

Ja har laddat upp några bilder på jessamy.bilddagboken.se men har glömt sladden till min kamera hemma så de mesta kommer väl sen.

ja det var allt.

SANDRA NÄR KOMMER DU HEM? jA VILL DEJTA DIG I GENT!!!

3 kommentarer:

  1. Så du är här inne också;)..allt väl med dig hoppas jag. Kramen

    SvaraRadera
  2. Hoppas att du har en underbar och välförtjänt semester. Må gott och stor Kram från Susanne

    SvaraRadera
  3. Hoppas du tyckte om shopping centret i st-niklaas ;)

    SvaraRadera