onsdag 7 oktober 2009

dag 3

Nu är jag inne på dag tre. igår gick det lättare :D Sov till halv fyra. Åt pulver. Hämtade H hos mamma, till lögarängen. Hemma vid 19,20. Åt en pulver till och däckade efter desperatat =) så enbar två pulverpåsar. Men bättre än inget.

Vågen idag visade 2.1 kg mindre än i måndags så nu har jag alltså blitt av med vätskan i kroppen =) då äre bara o vänta och se. Läste om en på familjeliv som förlorat 7 kg på 2 veckor. Ja vill bli av med iaf 11 kg..

Vi ska åka till Belgien 13 november. Så 14 november måste jag äta och dricka alkohol för då äre ladies night.
30 oktober är det krogen så då kommer jag ev att äta på kvällen italiensk buffe eller så dricker ja bara en cider. Klarar nog inte mera än en cider på fastande mage =)

Men ner ska jag..

Bara den här veckan är slut så man är van med allting.. Alla "biverkningar" som yrsel och huvudvärk som man får innan man lärt sig reglera exakt hur mycket vatten r/t te man behöver få i sig.

2 kommentarer:

  1. Bra kämpat!!! Jag skulle aldrig klara det!!! See you imorgon=)

    SvaraRadera
  2. Du är jätteduktig! Men mer än 1.5-2 kg per vecka är inte nyttigt att gå ner, pusha dig inte för mycket!

    SvaraRadera