söndag 4 oktober 2009

Depression på hösten

HögerjusteraHar Nyss läst min vän E´s blogg om höstdepressioner. Jag tror jag med har en. Allting är grått och trist. Till och med mina kollegor har frågat om jag är ledsen och då är det inte bra.



Jag är ledsen, jag är trött. Jag är helt slut. Jag är tjock. Fy fan. I morgon ska jag börja på cambridge. Lite stöd hemifrån hade varit bra. Men nejdå.

H sover bättre. Håller nog på att få en till tand och har börjat säga Titta om allting.



Vi var på toys r us en snabbis idag och tittade in presenter för Sessan. Har dock bett en kollega handla två grejjer till mig från Ullared som jag vill ge henne. Misstänker att det är billigare än på toys r us.. SUCK. Dyrt.

Har jobbat mycket nu.

Onsdag dag

Torsdag dag

Fredag kväll

lördag dag.

Söndag kväll och i morgon natt. blähä. Men men pengar behövs, räkningar skall betalas



Tänk om Bart kunde få ett jobb. Då så ska vi köpa en till bil. En med dragkrok. Ja vill ha en volvo v70. Bart har gått med på det. Han vill ha en gammal husvagn. Jag ahr gått med på det.

Jag vill bli av med lägenhets lån och billån snarast.. Men det går nog inte. Man får drömma helt enkelt..



annars?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar