fredag 16 oktober 2009

Jag är dålig på att uppdatera.

Behöver uppdatera min belgiska blogg med.
SUCK ett pass fick jag att jobba. Natten från julaftonen. Blev dock tillfrågad om att jobba natten till julafton och tre nätter i januari. Men då är jag inte hemma så det går ju inte.
Har pratat med avd 13 och det behövde ev folk. Nu håller jag tummarna.

Vi ska ju åka till Belgien 13 november. Hem 22a. Igår så bokad vi lite flera biljetter. Ryanair hade gratis biljetter. Bart åker hem 22a. kommer tillbaka den 1a till Belgien och sen så åker vi hem tillsammans den 7e dec. så jag stannar där 13 november till 7 dec.

Jag har redan planer.
Varje onsdag dag är Heidi ledig så då tänker jag hänga med henne. Iofs så gott som varje kväll med eftersom vi är grannar <3
14 november Ladies Night. B tar hand om H.
20 November going out in antwerp. Svärmor tar hand om H.
28 november dejta Stef i Bryssel och sen följa henne till Turnhout. Då så ska baby H med.
Sen den 16 nov ska jag träffa Sandra och Emma tänkte jag. Jag har bjudit över Anette på te till svärmor.

Måset ta mig till antwerpen lite mera. Ska väl julhandla lite. Undrar om jag och karln ska ta och åka till Holland för julhandling?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar