fredag 18 december 2009

Drygt.

Mailade idag för att höra ifall jag kan tidigarelägga Heavens dagisstart och fick till svar att hon får ingen dagisplats!!! Finns inga platser lediga. Däremot kunde de erbjuda en dagmamma på Bäckby. Dvs på andra sidan västerås. NEJ TACK. Jag börjar 7. Bart 6. Han tar bilen och åker hemifrån 05,20. Hur ska jag hinna cykla till bäckby, lämna H och sen vara ombytt och klar på jobbet klockan 7.

Jag tog och mailade enhetschefen för Bjurhovda istället och hon bad mig kontakta henne i mellandagarna för att få reda på platsläget. Jag hoppas vi får en plats.

Idag hade jag besök av Anna-Karin och hennes pojkar. Heaven tyckte det var så skoj att leka med Oliver :)
Sen kom Emma och Albin över.

Ja det var dagen. Nu är jag på jobbet. Heaven ligger hemma och sover och syster är barnvakt <3 thanks sis. Ska jobba dag i morgon. Bart är hos Arnout och hälsar på.

hoppas på att få ok fp den här månaden för annars har vi inte så det räcker till räkningar. Arbetade inte mkt i november så blir inte många kronor jag får =(

Men men. Januari blir mycket bättre och får B sen börja arbeta 1 februari så kommer det bara bli bättre och bättre framöver.

Det var allt för idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar