onsdag 2 december 2009

Galet.

Blir galen på allting. Inatt var H vaken igen. Eller ja hon sov så länge hon fick ligga på min arm. Stackars barn. ho när väl rädd att jag ska göra som Bart och försvinna. Nu sover hon middag. Vet inte riktigt vad jag ska göra. Heidi är inte hemma. Svärmor städar,. Det regnar ute och allt är allmänt trist. Börjar längta hem.

Fast i morgon ska jag dejta Sandra och Emma i Dendermonde. luncha på oude west och sen ta med dom hit. På söndag kommer Anette och Hulda hit för att gå på julmarknad med mig och sen ska vi äta gourmet för svärmor fyller år. Ja just ja, ska handla present till henne i morgon.

Och ikväll kommer min Heidi och hennes karl Eric hit från antwerpen :)

1 kommentar:

  1. Hej! Halkade nyss in här, och vilken fin blogg du har! :)

    Tänkte också passa på att tipsa dig om ett par tävlingar jag har i min blogg. Om du vill vinna ett lektält, en personlig almenacka, presentkort på KALAStillbehör eller en Ugly doll väggalmenacka för 2010. Det är bara att vara med! :)


    Hoppas också det är OK att jag lägger till dig bland mina favoriter? För här kommer jag absolut kika in igen! :)

    Ha en skön dag! Kram Lina

    SvaraRadera