måndag 14 december 2009

Idag är det måndag.

Och Baby K´s ettårsdag. GRATTIS!
I lördags fick vi åka in till barnakuten. Heaven kräktes, kissade ingenting o var slapp o slö. Så fort vi kom innan för dörrarna var det som att hon hade fått i sig världens sockerkaka och hon blev aktiv och for omkring på golvet. Så inte ett dugg sjuk ut så vi fick åka hem. Kräktes dock i lördagsnatt igen. Men sen dess bara diaree och i morse ville hon ha frukost. Jihaa. Det går åt rätt håll.

Jag måste städa!! Svinstia här! Men när ska jag hinna det? Bart är på truckutbildning. Ikväll ska jag på grötfest på jobbet. I morgon noll planer. Kanske dags att städa? Onsdag ska jag till jobbet, torsdag kommer farmor o gör skinka med mig sen bvc. Fredag och lördag jobb och lördag kväll tänkte jag fråga Emma om hon vill dricka vin. Emma???

Söndag barnkalas.. Ja uscha. För mycket. Måste slå in julklappar.

Heaven är så rosa och fin. Fick en söt rosa plyschdress från zeeman av Emma (babyn) i födelsedagspresent :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar