måndag 11 januari 2010

11 Januari 06:56

Jag är trött.!!
Heaven sov hela natten i sin säng, med fyra uppvak då det räckte att säga godnatt till henne och lägga henne ner. Dock vaknade hon för dagen klockan HALV SEX. USCH =( Jag är trött. Har jobbat två nätter före ju så då är det svårt att sova första natten. Har vaknat flera gånger inatt. Blir till att sova middag idag.

Annars har jag noll planer. Måste åka iväg och hämta mitt nya körkort. Borde egentligen ta mig iväg och träna. Känner mig extremt tjock och slemmig och äcklig. Men har blivit en slöfock sen Karin åkte iväg. Tur att hon kommer hem snart.

Heaven sitter på golvet och plockar ur alla tvättlappar ur ett paket och jag orkar inte göra någonting åt det. Seg man är.

Undrar när man ska ta semester.
Jag har 54 dagar. Vill ha iaf 30 sparade till nästa år. Tänkte ta vecka 29 och 30. 29 för att jag antingen kan åka till Malung på dansbandsveckan eller åka till Belgien för partajj i Gent. Även för att dagis slår ihop avdelningar då. Tänkte ev ta vecka 28 med och vecka 27 har jag nog lång ledigt från jobbet eftersom det är nattperiod. I sånt fall blir 4 veckor semester på 15 semesterdagar. Då har jag 9 kvar jag kan göra av med. Ifall vi ska utomlands i höst. Ja gör jag av med flera är det inte hela världen men alltid bra att ha semester sparat för kris situationer.

Sen tänkte jag ta fp från lucia nästa år. Tänkte ta hela december men då får ju inte H gå på dagis o vem vet dom kanske firar sånt? Ja det visar sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar