torsdag 14 januari 2010

14 januari 07:09

Trött. Jag är så fruktansvärt trött. Även om H sover bättre sover inte jag bättre. Hon sov 18:45 - 06;50. Med fyra uppvak före tio. Två vid tolv och sen ett vid halv sex då jag la henne hos mig istället. Alldeles för tidigt för att vakna.. Sen upp kvart i sju. Jag vill sova!! Tänker sova middag med henne sen. igår sov hon nästan två timmar. Får hoppas på det idag med för idag kommeR Stef och jag vill vara pigg när jag ska köra och hämta henne.

Vad ska vi hitta på i helgen hon och jag då? Vi har inga planer alls. Jag är trött som bara den! Men något ska vi väl kunna hitta på. Har iofs inga pengar. Har euron. Ska föreslå en promenad ner på stan i morgon. Behöver sätta in lite pengar på H´s sparkonto och så kan jag växla lite av mina julklappspengar till svenska pengar så kan vi äta lunch hon och jag. Eventuellt utgång i morgon kväll. hon är dock på diet. Går på viktväktarna och ska inte dricka på tre månader. Hon gifter sig i augusti så vi får väl se hur det går med det.

Undrar vad vi ska göra idag. Kanske höra om farmor kommer över och hälsar på?

Nej usch vad jag fryser och vill krypa ner i min säng igen och sova hela dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar