torsdag 21 januari 2010

21 Januari 23:14

Skickade iväg ett mail igår till hon som är hemspråkslärare för nederländska i Västerås och frågade ifall hon vet någon som vill vara privatlärare för en vuxen. Hon bad mig kontakta henne på telefon så skulle vi se om hon kunde vara det:) Det känns toppen. Jag behöver lära mig språket. Punkt slut.

Sitter på jobbet. Hade fått ett mail när jag vaknade att en personal var sjuk så nu slipper jag jobba i morgon kväll :) Jobbar inatt istället med förskjutningstillägg. Tack säger jag bara.

Annars har jag inte mycket att tala om.
Heaven sover hos min mamma för tredje natten i rad eftersom B har praktik och åker iväg tidigt på morgonen. Han åker runt 20 över fem så vet inte vem som skulle vilja hämta H eller få henne hem till sig så tidigt :)

Snart lön, skönt. Betala räkningar, fattig, ny lön. Betala räkningar och ha pengar kvar:) Underbart.

I mars kommer svåger, svägerskan och en av H´s kusiner.
I april ska vi träffa dom i Österrike och i Maj kommer svärmor hit. Schysst.

Nej. annars finns det inet mycket skoj att berätta från mitt trista liv.

Hoppas min vän U får sin baby snart :) Tror på pojke.. Men har säkert fel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar