onsdag 27 januari 2010

27 Januari 07:11

Inatt var ok. Heaven vaknade väl kanske tio gånger från tio till kvart i elva. Sen var hon vaken till kvart i ett. För en gångs skull tänkte vi att fan vi prövar, hon får ligga hos oss. Gick absolut inte! Hon skulle inte sova. La henne i sin säng. Gick tillbaka efter 1, 5, 10 min. Kvart i ett somnade hon och sov till kvart i sju. Skönt med sammanhängande sömn.
Nu står hon o dricker lite vatten här.
Dagis inskolning idag. Jag trodde det var 9 - 10 men är tydligen 10 - 11. Ja där ser man hur planerad jag är när jag inte får sova.
Sen ska jag ner på stan och träffa Maria och Ida.. De är här på finbesök från Herrljunga (eller nå liknande). Min pappa ville ha starthjälp till bilen. Ska skjutsa syster och mamma i eftermiddag. Ja mycket att göra.
Bart ska över till Forslund och Jimmy och kolla deras elektricitet. Han har ordnat med en sak redan så nu hoppas jag det kommer fungera bra.

Kommer bli en tidig kväll för mig. Jag är trött.!!! Ledig idag. Skönt. Jobbar i morgon igen. Kväll. Sen ledig fredag och lördag och jobbar söndag kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar