fredag 29 januari 2010

29 januari 15:36

Nu har Heaven börjat på dagis. Hon bryr sig inte ett dugg om mig. Vilket iofs är bra för då antar jag att hon känner sig trygg i sig själv. Men trist för mig :)
Igår så var andra dagen. Halv tio till elva stod på schemat. Kommer dit. Sitter och glor, de säger att jag och Bart kan gå. Hon säger daida och vinkar och BRYR sig inte mera. Samma idag. Skulle bara lämna henne och gå. Jag sätter mig på huk och hoppas på en kram. Säger Heaven nu ska mamma gå. Hon vänder om och går till de andra barnen, säger daida och vinkar bakom ryggen.

Annars? Bart jobbar idag. Ikväll ska vi nog se film.
Jag äter ck igen och det går bra. Fuskade i onsdags då Maria och Ida var här på finbesök. I morgon kväll blir det middagsdejt med Karin och Nathan som ÄNTLIGEN har kommit hem. Har saknat dom..

Ville ha ett par röda velour i storlek 92 från villervalla till Heaven så idag ringde jag till gbg och jo visst, dom hade ett par kvar så nu är dom skickade!!! =) Jag blir så glad!.. Precis vad jag ville ha.

Ska iväg med Forslund till maxi så fort bart kommer. Lasagnen är klar och ska bara in i ugnen så fort han är hemma så ska vi åka sen Ska skicka lite tradera vinster och ha mig.

Sömnen då. Krånglar. Dock var natten som var en bra natt med endast 4 uppvak typ.

I morgon ska vi nog åka och bada på dagen.

Ja det var väl allt?

Har lagt upp nya bilder på jessamy.bilddagboken.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar