fredag 8 januari 2010

8 Januari 08:22

Inatt sov H i sin säng hela natten och med endast 6 uppvak mellan 20 - 06,45. Då räckte det att säga godnatt och lägga på henne sin filt och så sov hon igen. Hur skönt som helst. När klockan var 02 o hon vaknade la jag mig på golvet där och efter det räckte det att jag sa shhh och godnatt från sängen på golvet!!!!

06,45 var hon pigg och vaken så tog henne till mig för att mysa lite vilket resulterade i ett hon somnade om till 8. Skönt för att jag hade sovit askasst under natten och ska nu jobba två nätter.

Hoppas på bättring och att hennes pappa gör samma sak.
När vi lägger henne numera lägger vi bara ner henne och säger godnatt och går.

Emma: Precis vad du vill läsa om va ;) så mycket liv har jag så jag bloggar om sånt här. hahaha.

Annars så hittade jag regnkläder till henne på hm igår. På rea. I en ful röd färg men vem bryr sig om färgen. :)

1 kommentar:

  1. Vad sköönt. Hoppas det fortsätter. Om inte annat är det skönt att få ett litet avbrott för att samla kraft :D

    SvaraRadera