lördag 9 januari 2010

9 Januari 22:54

Sitter på arbetet.. Arbetade igår natt med. Hopplös natt. Var TRÖTT när jag gick härifrån.

Igår på dagen så gick jag och H till Öppna Förskolan och hälsade på Emma och Albin. Käkade lunch där och promenerade till H´s nya dagis. Hon ska börja på Nallen på Bjurhovda Öster. Hon blev superglad direkt hon kom dit. Lekte och hade sig, brydde sig inte ett dugg om mig så det där ska nog gå bra.

Jag var ju så glad för hon sov i torsdagsnatt, igår natt var hon vaken igen. Nu med. Men förhoppningsvis så sover hon innan jag börjar jobba natt igen. Jobbar onsdag om två veckor och då så ska hon sova hos mamma för B är på praktiken. Sen arbetar jag dag i 6 veckor så det är inte förens i slutet på februari jag börjar arbeta natt igen.

Vi har fått upp lappar om sommarsemester nu. Tänker nog ta semester vecka 29 och 30. Åka till Belgien vecka 30 för att gå på partajj i Gent. Tänkte ta en vecka när svärmor kommer i augusti men hon vill så gärna vara barnvakt så kanske bäst jag arbetar så hon får lite egentid med baby H.

Jag hoppas att B får börja arbeta där han gör praktik. Då så helt plötsligt kan vi bli en normal vanlig svensson familj..

1 kommentar:

  1. Håller tummarna för att det ska ordna sig för er och jobb. Inatt är det min tur att jobba. Hoppas att vi slipper kräkor, för det orkar jag inte med.

    SvaraRadera