tisdag 5 januari 2010

Stulen lista.

1. Vilken svordom använder du mest? Fan.
2. Äger du en iPod? Nej tyvärr. Eller jo, köpte en i kina men fungerar inte.
3. Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Beror på när hon tycker vi ska vakna.
4. Hur många resväskor äger du? Jag har en stor back pack .typ.
5. Använder du flip-floppar? Ja, jag älskar dom.
6. Var köper du dina matvaror ifrån? Maxi.
7. Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Ta den såklart
8. Vilken var den senaste filmen du såg? Film?
9. Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en väninna? en väninna
10.Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Betala lån och köpa oss en resa!
11. Har någon någonsin kallat dig lat? Hm.. jo det tror jag.
12. Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Nej men önskar jag hade sån.
13. Vilken CD ligger i din CDspelare just nu? Har ingen cd.. däremot spotify.
14. Vilken är världens bästa artist just nu? Jag har absolut ingen aning.
15. Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? Jo.
16. När var senast någon stötte på dig? vet ej.
17. Vad åt du till middag senast? Chiliconcarne och potatis.
18.. Använder du huvtröjor? Ja, brukar låna Barts ibland.
19. Kan du vissla? Jajamen
20. Vem var den senaste som ringde dig? Minns ej. Men senaste telefonsamtalade jag besvarade var Tom idag när han ringde till Bart.
21. Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? Bergodalbanan
22. Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Det tror jag absolut!
23. Vilket riktnummer befinner du dig i? 021
24. Tittade du på tecknat när du var liten? Japp
25. Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? Medel
26. Hur många syskon har du? Kamila och Micke hos Mamma. Jessica och Johanna hos pappa.
27. Är du blyg inför det motsatta könet? Nej
28. Vilken film kan du alla replikerna till? Bumba?
29. Äger du några popband t-shirts? Nej.
30. När flög du senast? I söndags, hem från Belgien.
31. Hur många stolar står kring ditt köksbord? 4 vanliga och två barn.
32. Läser du för skojs skull? Varje dag.
33. Pratar du några andra språk? Engelska. Skulle nog klara mig på nederländska om det var en nödsituation och grammatiken ej var så nogran.
34. Diskar du din egen disk? iskmaskin.
35. Har du gråtit offentligt? Japp
36. Har du en stationär dator eller en laptop? Laptop
37. Försöker du alltid lära dig nya saker? Ja.
38. Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Tatuering
39. Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? spelar ingen roll.
40. Kan du kasta macka? Japp
41. Har du någonsin varit på Jamaica? Nej. Men vill. B och jag har sagt att om vi någonsin gifter oss ska vi åka dit på bröllopsresa.
42. Vad har du med dig in på bion? Nada.
43. Vem var din favoritlärare och varför? minns ej.
44. Har du dejtat någon av en annan religion? Antar det.
45. Vad har du för väder? Snö o massa minus
46. Har du en blogg? Jadå.
47. Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Data?
48. Gillar du att flyga? Nej hatar det.
49. Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Humor
50. När sov du senast på golvet? minns ej.
51. Vilken är din favorit drink? mjölkdrink eller bara vanlig bacaradi cranberry.
52. Gillar du din boende-situation? Den duger för nu.
53. Vilken är din mammas hemstad? Västerås.
54. Din pappas hemstad? Västerås tror jag.
55. Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Fungerar nog på 5 - 6. Men behöver mera.
56. Är dina dagar fullbokade och stressiga? Olika.
57. Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Nej.
58. Vilken är din favoritfrukt? Minns ej.
59. Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Jag och köper det iaf.
60. Hur gammal blir du nästa födelsedag? 29.
61.Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? inte ett dugg.
62. Tror du på liv på andra planeter? yes.
63. Vem var den sista personen som gjorde dig arg? Min svägerska.
64. Tror du att Gud är man eller kvinna? good question.
65. Vad var det senaste du åt? mat.
66. Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? beroer på.
67. Hur valde dina föräldrar ditt namn? Vet ej.
68. Gillar du senap? Nä..
69. Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Undrar om jag ska gå ut i skogen o lägga mig. Sen, de blir bättre nästa år. Nu är det dock LÅNGT till nästa år ;)
70. Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Nej nej..
71. Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? vet ej..
72. Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? tradera massa. B har köpt ebay i belgien.
73. Tycker du om att krama folk? Ja men kindpussar absolut NEJ.
74. Skulle du säga att du är trendig? Absolut inte.
75. Äger du en digitalkamera? Såklart!!
76. Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Ingen.
77. Stör det dig om någon säger att de ska ringa men inte gör det? Nej..
78. Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? Vet ej.
79. Tycker du att du är attraktiv? Vilken fråga.
80. Vad är du allergisk mot? ingen aning.
81. Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej inte när jag äter det, men om jag börjar tänka efter ja.
82. Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?Vet inte.
83. Vem av dina bloggisar vill du utmana? Alla.. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar