måndag 1 februari 2010

1 februari 17:55

Dagens ilands problem.
Jag fick Heavens nya villervalla kläder idag som jag köpt på rea. En orange villervalla kjol, en orange tröja med dragkedja, turkosa byxor och en turkos kjol. Allt i 92 utom den orangea kjolen.
Nu till mitt problem. JAG HAR INGENTING som passar till! Absolut ingenting. Har lagt några bud på tradera och hoppas ja vinner. Finns inget kvar annars att beställa heller. Det var värdelöst.

Ida var vi till återbruket med massa kartonger så nu har vi helt plötsligt massa mera plats här.. Var även till Barnshopen och lämnade in två kassar med kläder. De tog emot allting!! =) Så nu får vi se om vi får något sålt. Lämnade in Heavens kavatskor jag köpt på tradera och köpte ett par nya till henne i en storlek större.

Sen var vi och letade tapeter till sovrummet, hittade inget, vidare och köpte flera fiskar. Eller ja Bart köpte.

Nu ska jag iväg och boxas och sen dusch och bastu med Karin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar