torsdag 11 februari 2010

11 februari 23:25

Kom hem från jobbet 22,10. Då var H vaken. Nu har hon varit vaken sen dess. Hade nästan somnat nyss så jag skulle smyga in o lägga mig i hennes rum och ungen ställer sig och skriker o skriker. Nu skriks de för fullt där inne. Ska strax gå o lägga ner henne. Tänkte att B skulle få sova så jag slår inte igång babylarmet där inne eftersom han jobbar i morgon.

Så. Nu har jag varit in o lagt henne ner. Så om en halvtimme eller så kanske jag kan lägga mig om jag har tur. SUCK! Kommer hon någonsin att sova? Jag blir G A L E N! Jag har inte tålamod för detta. Inte längre. Kom nu inte med nå puckade kommentarer om att barn inte sover. Det väl alla. Hon är snart 14 månader och behöver inte vakna upp till 30 ggr per natt eller vara vaken några timmar. Som igår natt när hon var vaken 2,5.

Dagis går superbra iaf. Skönt det. Hon trivs där.

I förrgår fick jag skjutsa en vän till flm på kvällen för hon skurit sig i fingret. Mindre skoj för henne.


Bart har gjort lasagne idag och haft i tomatpure. Undrar om det är därför hon är prickig hela magen och hela ryggen. Hon har blivit det av tomat. Dock ej någonting av krossade tomater, passerade tomater eller ketchup.. Ja vem vet. Hoppas det inte kliar iaf.

Suck. Hon gnäller fortfarande. Undrar om jag ska lägga mig på soffan, då får jag iaf sova lite =(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar