fredag 12 februari 2010

12 februari 21:34

Kan börja med att säga att ni som tycker det är trist o läsa min blogg kan sluta! =)'

Dagen.. Har inte gjort mkt. Varit ute på tur med Forslund, hämtat H på dagis. Lekt med henne. VI låg på golvet o busade o hon skulle "gömma" sig och dängde näsan i golvet. Stackarn. Sen kom Karin och Keegan över på besök och dom busade och lekte en massa. När dom skulle gå skulle H ge K en kram.. Något hon måste ha lärt sig på dagis :) Så hon springer, ger han en kram, han tappar balanser, ramlar på henne och hon ramlar med bakhuvudet i golvet. Mera gråt. Sen lyckas hon stänga en dörr i huvudet på sig själv :)

Jag skulle vara duktig o göra kyckling gryta men blev för mycket vatten så den var jätteäcklig! Den enda som åt var H.

18,15 somnade hon. Fram till 19,30 har hon vaknat 5 ggr. Ja hon har sovit emellan vi har kollat. Två ggr hysteriskt så jag har fått ta upp henne båda gångerna för att lugna. Andra gånegn tog jag upp henne. En på familjeliv sa att vi skulle ignorera henne så jag tog helt enkelt en bok och en pannlampa och la mig i hennes rum och läste, tror ni hon ville sova. NEJ! Försökte ge välling.NEJ la henne i vår säng. NEJ! Nu har jag lagt henne i sin säng och hon är tyst. Så vi får väl se om hon sover.

SUCK!!!Baby H leker!!! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar