måndag 15 februari 2010

15 februari 19,00

Sitter här och är trött. Endå har jag sovit tre timmar på dagen idag. Gårdagsnatten var väl okej. H somnade 19,15. Vaknade 20,00. Somnade om runt 22,30 och sen sov hon till 07,30 med typ tre uppvak där emellan.

Ska åka och kvällssimma med Karin snart. Ska bli skönt. Sim och bastu.

Ikväll gjorde vi en annan variant med H. hon fick välling vid 16,45, somnade o sov typ 10 min. Sen åt vi middag vid 18,15. Ska se om de gör att hon sover bättre. Ja vi får se helt enkelt.

Dagis går bra. Allting går bra. Räkningarna ramlar in så en fattig månad ska det bli. Fast vem bryr sig eg? Det är trist men nästa månad blir ju bättre.

B spelar dataspel, diskmaskinen går. Han ska städa i morgon. SKÖNT. Jag jobbar kväll i morgon, dag på onsdag. Ska hospitera på IVA och sen har jag nederländska kurs på kvällen!

1 kommentar:

  1. Vad skönt att det fungerar på dagis..och hon växer så det knakar!:) Men det där med räkningarna..ja det känner jag till..men sköter man sig så ordnar det sig eller hur!;)Mågottkramar

    SvaraRadera