måndag 8 februari 2010

Måndagen 8 februari 07:30

H Har sovit hos min mamma hela helgen. Jag skulle jobba fredag kväll, lördag dag och söndag dag. Bart fredag och söndag dag.
Dock sökte jag komp/flex i lördags som jag fick beviljat, vilket var tur för jag mådde inte bra när jag hade så högt bt på jobbet i fredags. Bt låg bättre igår 145/90 eller nått sånt så att jag var ledgi var nog bra.
Lördagskvällen spenderades med en gammal vän till mig, Camilla Forslund. Och alldeles för mycket vin. Trevligt var det. Ultima Thule, Asta Kask, Dia psalma etc =)

Heaven har sovit hela nätterna hos min mamma, åtta till åtta typ. Inatt har hon vaknat varannan timme. Sen vaknade hon o ville upp vid kvart över sex. Då fick hon komma till mig så jag halvsov till sju. Jag är trött. Jag mår illa. Tyckte synd om mig själv efter jobbet igår så jag åt chips. Vilket jag inte ska göra efter jobbet och före sänggående för jag blir så trött.

Letar taepter till sovrummet, men hittar inget. Skulle behvöa få i ordning här nu.

Svärmor har hittat en gammal husvagn hon vill köpa till oss. Vi får väl se då :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar