fredag 12 mars 2010

12 mars 07:25

Idag är det ljust ute, det är snart vår. Visst blir livet lättare då? Tycker du inte det? Eller ja ni, vilka ni nu är som läser eftersom ni aldrig kommenterar? =)
Min svägerska, svåger och Heavens kusin Kenzo är här :) Svägerskan och svågern sover. Kenzo och Heaven leker och Bart är på jobbet.
A-K tyckte jag skulle skriva en blogg så hon fick någonting att läsa. Så visst. Om det kan pigga upp i hennes liv som för tillfället är kantat av negativa händelser so why not! =)


Idag ska jag på utbildning. Heaven ska till dagis och svärfamiljen skall åka ner på stan och gå runt. Hoppas dom inte går vilse.

Dom kom igår. Vart att gå till pulka backen och leka. Fick låna en bob av Forslund som Kenzo använde. =) Jag och Debby och Heaven gick hem för Heaven tyckte inte det var skoj ute.

På kvällen tog jag och Debby en tur tll Hälla. Hon handlade massa vinterartiklar, mössor etc på kappahl. Var köp två betala för en! :) bra och billigt.

Ikväll blir det tacos. I morgon ska farmor vara barnvakt och vi ska ta oss till Romme och åka slalom. Alla utom Bart som ska åka snowboard. Får till och med låna farmor och farfars bil så att vi får plats. Trevligt trevligt.

Heaven sover bättre med sin pappa. Hela nätterna har hon sovit. Skönt det. för alla.

2 kommentarer: