onsdag 24 mars 2010

24 mars 08:13

Här har vi varit vakna sen tio i sex. Heaven har fått frukost och jag har plockat i och ur diskmaskin, kört igång tvättmaskin, städat köket och skurat ena badrummet. Nu önskar jag att elinor och Bart kunde vakna så att jag kan dammsuga.
Vi ska åka till en bilverkstad med Barts nya bil idag. Den låter konstigt, enligt bilia är det ett skönhetsfel men jag vill ha någon erfaren som tittar på det. Sen ska vi på läkarundersökning med Heaven. Ang hennes sömn. Dock har hon sovit bättre de senaste nätterna men långt ifrån bra. Ja vi får se vad som sägs.

Elinor är här på besök och hade med sig helt underbara små kläder till lilla H :) Nu behöver hon absolut inga mera kläder i år.

Heaven leker med dockor och med kök.. Svärmor undrar vad H vill ha i påskpresent så har sagt att hon vill ha ett ikea kök. Eftersom det är svärmor,svärfar, svägerskan, svåger, barts farmor, mormor och morfar som ska köpa så föredrar jag att de ger henne något ordentligt en att vi bara får en massa småsaker för runt 20 euro st som ligger och skräpar. Svärmor ska köpa köket när hon kommer hit i maj misstänker jag. Sen ska Heaven få en docksäng. Hon kan tydligen tillbringa timmar på dagis med att ta hand om dockorna, mata dom, köra omkring ibarnvagn, bädda ner i sängen. SUCK :) Intressant hur tidigt man märker att hon är flicka. Hon har massa bilar och så med men det leker hon inte med.

Bilder på Hs nya kläder finns på jessamy.bilddagboken.se

Nu har min prinsessa converseskor i storlek 21, 22 och 23 :) Nu är det bara mamman som behöver nya skor.

Jag vill också åka till USA =(

2 kommentarer:

  1. Haha.. vad roligt det är det där med pojkar flickor.. Här hemma är det PRECIS tvärtom.. Han har massa dockor och sånt, men tittar inte ens åt dem.. bara bilar som gäller. På dagis kan han köra dockvagnarna ibland, men då ska de helst vara tomma. Och ändå så säger folk att det beror på uppfostran, tror jag inte ett skit på!! =)

    ÅHH!! Jag vill oxå ha converseskor till Sebastian.. men jag vet inte om han skulle acceptera dem, är väldigt kinkig på skor =/. Vart har du köpt dem?

    SvaraRadera
  2. När åker vi då? ;)
    A-K

    SvaraRadera