torsdag 25 mars 2010

25 mars 07:09

god morgon. Jag är så trött. Heaven har sovit bra tillsamans med sin pappa och jag har sovit dåligt i sovrummet. =(
Idag ska jag och Elinor bege oss ut på tur till ÖB som öppnar på Erikslund. Sen måste jag handla blöja. Vi blir fattiga den här månaden igen pga av att vi åker till österrike. Men nästa månad blir bättre igen eftersom då har vi inget planerat.

Var på min nederländska kurs igår. Ni som pratar nederländska. DAMN vilket fult hejdå de använder i Holland.. Doei. Bart sa att jag ALDRIG får säga det ordet. HAHA.

Hon hade även gjort meningar vi skulle fylla i korrekt.

Den här var lätt.

lopen-Ik-huis-moet-naar.
Ik moet naar huis lopen.

Denn var svårare tycker jag.
komen-Ze-Vandaag-Er-vast -zeker-en

Fanns två SVAR beroende på om man var holländare eller belg.
Holland Ze komen er vandaag vast en zeker
Belgien Ze komen er vandaag zeker en vast

Finns nya bilder på H ifall någon är intresserad. Klicka här!!

Ja de var allt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar