onsdag 31 mars 2010

31a mars 08:00

Trött. Var och hade tjejkväll med Emilia och Cecilia igår. Emilia hade även sin syster Ebba där. Drack gott vin, dippade gurk och morotsstavar och hör och häpna. Vitkål. Det var supergott!! Billigt och gott, rekommenderas!! Satt och pratade och sen fick jag skjuts hem av Emilias karl Tim. Bart sov med H och jag tänkte såååååå skönt att få sova. Var hemma runt 23. Somna? Ja de gjorde jag närmare tolv. Vaknade och kissade 2 ggr. Klockan fem väckte Bart mig för han skulle till jobbet så då gick jag in till henne. Är mycket trött idag.

Mamma ska komma hit och titta på kort på fm så ska höra om hon vill komma lite tidigare så jag kan sova lite. Jobbar onsdag och torsdag natt igen. Sen åker vi ju till österrike på lördag. Undrar om jag ska skippa slalom en dag och soooooooooooova. Ja kanske.

Min bil var in på service igår så nu är de servad för i år och vindrutetorkarna och bakrutan är lagade. Barts bil är inne på Volvo nu. Får höra när de hör av sig och vad de säger.

annars?
Inte mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar