torsdag 1 april 2010

1 april 21:36

Svar till Hanna: Hanna är du Hanna i Bryssel? Hur mår du? =) mamma är toppen. :) Det hade gått bra med Heaven. Nu har vi sånt tur att mamma bor på samma område som oss och Heaven älskar att umgås med sin mormor. Det kunde ju ha varit mycket värre.

Sitter på jobbet. Igen.
Idag hade jag en dålig dag, min dator var svart när jag kom hem. Tänkte att H hade slagit av den så slog igång den. Den hoppade igång men var seg. Jag startade om och nu startar inte skiten!!

Kan starta felsäkert läge men när den börjar rabbla systemfiler så blir den svart. Kan reparera datorn men efter en stund blir den svart. En gång kom jag till inloggningsrutan och sen blev det svart. Jag vill bara få kopiera alla kort jag har på Heaven sen kan datorn gå sönder!

Annars har jag hälsat på min vän Emma idag. Hon har så fin mage så. Och jag tycker det syns bakifrån att hon är gravid och jag tror att hon får en flicka! Ja vi får helt enkelt vänta att se.

Hårsnoddar har jag glömt och trött är jag. :) men storhelgsob inatt iaf.

Glad påsk alla!

Vi åker till österrike på lördag vi.

2 kommentarer:

  1. Kunde oxå bara tänka på bilderna på pojkarna när min dator gick sönder. Måste köpa brännskivor nån dag. Men du lägger väl ut det mesta på bilddagboken?
    A-K

    SvaraRadera
  2. Nej, jag är inte Hanna i Bryssel. Jag är bara nån som halkade in på din blogg via nån annan blogg och blev kvar. :)
    Tyckte att jag kunde lämna ett litet avtryck bara.
    Mammor som ställer upp ska man vårda ömt. Det är guld värt med avlastning och hjälp när man har småbarn!
    Hoppas att Heavens sovvanor snart blir bättre.
    Kram

    /Hanna

    SvaraRadera