söndag 11 april 2010

11 april 10:17

Hemma igen.
Vi har haft en toppen vecka i Gerlos i Österrike. Massa sol. Mellan 15 till 20 plusgrader nere vid lägenheten. Dock har det varit för slaskig i backen på eftermiddagarna så då har jag stannat hemma och SOVIT. Svärmor har tagit hand om Heaven.
Heaven har lyckats ramla två ggr och börjat blöda näsblod och en gång i en trapp så hon har ett blåmärke runt och över höger öga. Inte fint.
Hon hade feber i torsdags och fredags. 40,0 i fredags. Antingen solsting eller tänder. Tror inte hon är sjuk.
Igår 38 och idag feberfri.
Just nu så tvättar jag. Andra maskinen går nu. Har även hunnit med att damma och vika in gamal tvätt.
Sen ska vi ut och leka med K och sen ska jag till mediamarkt och handla mig en ny dator. Min har lagt av. Vill kunna betala räkningar och deklarera bland annat.

Men har inte mcyket att skriva egentligen. Finns bilder på jessamy.bilddagboken.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar