onsdag 14 april 2010

14 april 08:06

Igår var vi och lekte hela dagen. Träffade Karin, lilla K, Emma och lilla A i lekparken bredvid öppna klockan halv tio. Sen till öppna och gav barnen lunch, till hemköp för att handla grillad kyckling och sen hem till Karin för att äta lunch. Stannade tills B kom och hämtade mig och H. Iväg till IKEA och handlade ett kök till H som hon fick i påskpresent av svärmor. Hem och jag la mig för att sova. Vaknade efter en timme med frossa och jodå. Inatt har jag haft 39,5.. I morse dock endast 38,2.
Ska snart lämna H på dagis och sen köra till Bålsta för att hämta nya badkaret. Först ska det här bäras ner dock! SUCK! Men har jag tur kan jag sova lite i bilen. Sen hem och sova. Bart hämtar H på dagis, sen ska hon till mamma för jag jobbar natt inatt..

Nej nu ringer min telefon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar