tisdag 20 april 2010

20 april 06:21

Idag är det barnbidrag. Appropå de ska jag påminna en vän att ge tillbaka pengar till mig..
Inatt sov H bra. Hon hostade MASSA!! Men sov endå ok. Hon somnade typ 19,15 och vaknade 05. Då gick jag och la mig bredvid henne i hennes pyttelilla säng. Halv sex vaknade jag eftersom jag låg som en ostkrok och la mig på madrasserna och sex vaknade hon. Nu ser hon på teletubbies och jag dricker vatten och försöker vakna. Idag blir det dagis för henne. Själv ska jag jobba ikväll. Min natt period är slut för den här gången och jag är inne på dag/kväll igen.

Snart får vi reda på löneförhöjningar. Försöker ställa mig in på 100 kr så ska man inte bli så besviken men det är inte lätt.

Ja. Nej. Ska dricka mera vatten o försöka vakna till liv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar