fredag 23 april 2010

23 april 07:31

Nu har H fått atarax sex nätter. Varannan natt har hon sovit hela natten och vi har varit så glada. De andra har hon varit vaken. De två första vakna nätterna var hon vaken 3 timmar hostandes och somnade om. Ok att vara vaken då. Inatt vaknade hon 3 och var pigg, hon är fortfarande vaken men börjar bli trött och gnällig nu. JAg är trött!! Hon kan ju ha slumrat till lite emellan för vi gick inte ut ur rummet förens kl 6. Men jag kollade klockan tre, fyra, fem, halv sex, kvart i sex, sex. Så inte har det varit långa perioder hon slumrat i sånt fall.
Säkert för vi var på badhuset igår och hon inte somnade förens ett. Hon sover middag kl 11 i vanliga fall. Men men. Det är som det är.
Snart blir det dagis för henne sen ska jag sova en timme till. Iväg och äta lunch och sen jobba fram till tio. Jobbar fredag, lördag och söndag kväll nu. Sen schemajustering på tisdag, kväll onsdag, schema justering torsdag och sen kväll nästa helg igen.

Jobbar mycket helger nu men har en baktanke med det så. Tror inte det spelar någon roll för HÖ om jag är hemma på helgen eller mitt i veckan. Då är jag hellre ledig onsdagar då hennes pappa är ledig. Dock försöker han jobba extra varje onsdag. Så i det är hushållet ses vi aldrig =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar