lördag 19 februari 2011

19 februari 08:41

Inatt vid halv två vaknade H igen och skulle inte ligga i sängen. Skulle absolut sova i soffan. Som tur är så kom hon tillbaka och la sig när B bestämde sig för att lägga sig hos oss. Grannarna måste undra eftersom hon skriker AJ AJ AJ hysteriskt och Feaven vill inte hova!! Hon sov iaf till sju sen men hon låg nog och tjattrade mellan 1 - 2 timmar. Nu har hon tittat på film och druckit välling och jag har sovit lite på soffan. Så fort B vaknar ska jag nog sova igen.
Inga helg planer alls har vi. Det enda jag vet att jag vill göra är att SOVA! Hur kan man vara så förbaskat trött?

38 + 0 idag. B tycker bebis ska komma ut nu. Han har börjat läsa hur man kan göra för att få ut bebisen. För min del får den gärna vänta en vecka till. Då är svärmor här och vi behöver inte ringa hit någon barnvakt. Det har jag mest ångest för om det startar på natten att jag måste ringa efter någon som ska behöva vakna, sätta sig i bilen och åka hit. De barnvakter vi har pratat med föredrar det istället för att väcka H och tvinga henne att åka ut och åka mitt i natten.

Annars får det ju gärna starta på dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar