måndag 21 februari 2011

21 februari 07:47

Suck vilken natt =(

Igår var vi till badhuset ju. Hem, H somnade i bilen. B bar upp henne. Hon vaknade och Feaven vill inte hova!!!!! Jag sov. Sen till maxi, vidare till Karin och Nathan för supergod middag. Hem igen. Heaven vill inte hova!! Somnade runt halv tio. Inatt har hon vaknat 8 ggr!!!! Och den sammanlagda tiden hon varit vaken har överstigit 3 timmar. Jag blir tokig!!!! Första gången hon var vaken en längre stund sa hon bara aj aj aj. Men visade inte var det gjorde ont. Andra gången så låg hon och snackade om livet.

Halv fyra var andra gången. Då gick jag på toa och insåg att jag blödde igen. Suck. Haft mensvärk halva morgonen men blir varken bättre eller sämre så ingen bebis på G här.

Ska till BM idag. Undrar om man ska ringa så en doktor får titta på H om hon faktiskt har ont någonstans på riktigt. Alvedon får hon ju innan hon lägger sig men det hjälper ju tydligen inte.

1 kommentar:

  1. Klart du ska ringa, man ska ju ringa en gång för mycket än en för lite säger min läkare.

    SvaraRadera