onsdag 23 februari 2011

23 februari 21:12

Snart dax att sova. Har badat och tagit lergigan så inatt ska jag väl kunna sova. Jag håller tummarna. Funderar på att öppna fönstret i H´s rum så kanske det blir kallt och mysigt för att sova.
Mina ben ser ut som stubbar. Min tår och fingrar som korvar.. Känns helt galet att tänka att bebis kan komma när som helst. Vågar inte ens tänka på det. Bebis får gärna komma men förlossningen slipper jag gärna.
Snart är det fredag. Fredagen jag inväntar. Då kommer min svärmor vara här och jag behöver inte ringa efter någon barnvakt. Så två nätter till ska vi klara av. Det ska väl gå du lilla där inne?

Jag är nyfiken på vad det är. Jag tror ju fortfarande på flicka men känns så fel att vi ska få en flicka till så blir väl en pojke. Ja snart får vi veta. Något pojknamn har vi inte enats om.

Anna-Karins gissning var idag :) och idag kom ingen bebis. Tror att det är Sofia som har nästa gissning :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar