torsdag 24 februari 2011

24 februari 07:21

H har sovit bra inatt. Jag har sovit bra inatt. Är fortfarande dyngtrött men ska fortsätta sova när H är på dagis och B är och simmar.
Undrar när B ska höra någonting mera från ICA. Var förra tisdagen de ringde och erbjöd honom jobb. Nu väntar vi tid för drogtestet som sagt och när han ska börja.
Har haft ångest för att betala räkningar den här månaden men jag har räknat på tok för lågt när det gäller min hp :) Så bara mina pengar räcker till räkningar. En sten släppte från mitt bröst kan jag lova. Då är b´s lön bara bonus. Jag menar han jobbade bara till 21 januari så hur mycket kan han få i lön lixom.

Ingen bebis på G här. Börjar bli drygt med folk som frågar. Vad tror människor? Att vi inte berättar? Att vi tänker gömma oss på sjukhuset i en bubbla och inte låta en enda människa få veta?

Jag vill gå på bokrea. Min kokbok är borta. Fick den av mormor=/ Men hittar den inte så ska väl köpa en ny tänkte jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar