lördag 26 februari 2011

26 februari 07:46

Föds bebisar kors o tvärs. Min andra väninna fick ett gossebarn inatt.. Båda barnen som föddes igår vägde över 4kg. Ska bli spännande att se vad våran bebis väger.
Också skoj att jag gissade på pojke på henne och det stämde. Min andra väninna har jag gissat flicka på så vi får väl se. Hittils har jag gissat rätt på alla jag gissat på det senaste året.

H vaknade halv sju idag. Tyckte min svärmor kunde få sovmorgon så gick upp med henne och la mig på soffan. Nu längtar jag efter att svärmor eller B vaknar så jag kan gå coh sova igen. Är trött. Kunde ju inte sova igår. Somnade nog närmare 1 och tror jag var uppp 4 -5 ggr för att gå på toaletten fram till att H vaknade. Har dock ej hört H inatt så tror hon sovit hela natten med svärmor.

Idag har vi inga stora planer. Ta en promenad till coop är väl typ allt. Ska posta b´s sista brev dom bett om från facket. Hoppas att allting är i ordning sen så att han kan få sina fackpengar i mars..

Tid för drogtest fick han igår. På tisdag morgon kl 07,45. Man får inte kissa på 2 - 3 timmar innan =) Skoj. På morgonen när man ärs om mest kissnödig. Föreslog att han fick ställa kl på 4 och gå upp på toa och sen lägga sig igen =) Hoppas som sagt att bebis inte tänker komma på måndag natt.

Du är i vecka 40.
Du har gått 39 fulla veckor och 0 fulla dagar (v39+0).
Du är i 9:e kalendermånaden.
Du är i 10:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Fre 4 mar 2011
Du har 6 dagar kvar till beräknad förlossning.

Nu räcker det väl? Nu kan väl bebis komma ut?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar