söndag 27 februari 2011

27 Februari 07:52

Fick min fotmassage igår till slut. Skönt det. H krånglade när hon skulle sova men till slut så somnade hon. Jag la mig vid tio tiden och vid elva vaknade H hysteriskt första gången. Svärmor följde henne tillbaka och hon var väl tyst i kanske en halvtimme och sen kom hon upp hysteriskt skrikande igen. Då gick B och la sig och H fick sova i våran säng. Det har nog inte hänt på över ett år. Jag hade mensvärk då som kom och gick och tänkte det är typiskt. Ska vi behöva åka iväg när H är vaken trots allt. Så jag gick upp, tog två alvedon, somnade och kände ingenting mera. Så ingen bebis på G.

Många som tror idag. Sofia gissade tydligen på 39+1 fast jag förstod hennes BF - 6 som 39+0. Emma, Carola och Forslund tror också på idag och jag har också gissat på den 27e januari hela tiden. Dock svårt att tro det nu när natten är över. Men är säkert för att H´s förlossning kom igång på natten.

Imorgon blir det BM besök och lunch med kollegan Maria.

Idag vet jag då inte vad vi ska göra. Något som inte kostar pengar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar