fredag 11 mars 2011

11 mars 22:48

Mamma kom hit vid lunchtid. Skönt det. Hon och Heaven gick ut och lekte och jag la mig i sängen och sov. Har varit helt slut hela dagen. Har så ont i höger höften. Inte alls så skoj. Jag hoppas att det ger sig snart.
Tog mig iväg till Hälla så fort Bart slutade. Skönt att få komma ut. Köpte på mig Alvedon och Ipren så nu hoppas jag att det hjälper.

Hade myskväll med våran dotter. Hon vill också amma. Jag ammade gossebarnet idag och sen kom hon och la sig och talade om att hon ville också äta mat. :) Det fick hon dock inte.
Hon vill gärna amma sin bror också. Hon drar upp sin tröjja och blir jätteledsen för han inte kan äta. Stackarn.

I morgon kommer Karin och Nathan och Keegan hit. Ska bli trevligt.

Bart var på intro idag. Fick sitt schema. Fortsätter han med samma schema hela provanställningen så missar han alla sakerna jag ville göra. Jag ville åka till Älvkarleby för valborg och midsommar och då jobbar han lördag och jag ville åka till Malung på dbv och då jobbar han lördag. Även OM han skulle få fortsätta jobba i höst och han jobbar på samma schema så missar vi höstmarknaden. Det är dom fyra sakerna jag hade tänkt att vi skulle roa oss med i år ;) lol.
Vi får hitta på något annat.

BM Sanna på förlossningen ringde upp mig ikv för att höra hur jag mådde, hur jag tyckte att förlossningen kändes och för att tala om att hon tyckte jag var väldigt behärskad under förlossningen. Bra det.

Nu ska jag gå och ta hand om gossen som vill ha mat. Han har setat hos sin pappa och bajsat en massa så nu äre min tur att ge mat så kanske vi kan sova sen. :) Han har sovit i princip hela dagen fram till 21 då han vaknade. Som igår då.

Föressten. Han ska få heta Leo Alexander Van Haudt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar