lördag 12 mars 2011

12 mars 08:21

Aj aj min höft säger jag bara. Men känns lite bättre än igår.
Suck. Han var vaken till cirka halv två. Sover fortfarande och har ätit tre ggr sen halv två. Men före halv två var det omöjligt att få honom att sova. Får hoppas att han ändrar om sin dygnsrytm snarast ;) och sover mera från 10 - 06 en vad han gör på dagen eftersom lilla H sover skapligt bra nu. Vaknar 1 - 2 ggr per natt. Dock sover hennes pappa inne hos henne. Vilket är LYX!!!!Jag har hela dubbelsängen för mig själv och baby L så att bara att byta sida om honom när jag ska amma.

Vad jag inte förstår och har funderat på är som tex min svägerska. Som lät babyn sova själv i sin säng med andnigslarm. Låter man då babyn skrika tills det gått 3 timmar och det är dax att amma igen? Hur kan man då sova?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar