lördag 12 mars 2011

12 mars 21:13

Idag tog vi oss en premiärpromenad. Till konsum och åter. Var jobbigt men skönt att komma ut :) Vagnen var superlätt att köra. H somnade i vagnen. L åt innan vi gick ut och somnade i vagnen.
Kom hem, la han i sin säng och jag la mig i vår säng och vi sov vidare. Han sov totalt 5 timmar i sträck! och jag sov 2.

Fick besök av Karin och Nathan och lilla Keegan. Dom kom med mat. Tyckte att L var jättegul i ögonvitan och när både Karin och Nathan påpekade det tänkte jag att det är väl bäst att ringa och höra. Skulle ju hålla koll på om han blev gulare eller slöare. Sa det att han äter, kissar, bajsar och kräks så att han är absolut pigg men dom ville att vi skulle komma för kontroll.
Hans bilirubin värde i ons var 179 o i tors 159 och idag 220 men skulle vara minst 300 för att behandlas.

Fick massa presenter, åt god matt och så hade vi en trevlig kväll.
Nu ska jag, H och L snart gå och sova. Har skickat ut B på krogen med N. Hellre nu när L är så liten än sen närh an börjar vara vaken mera.

Godnatt alla.

Btw, inlägget nedan med bilden. Ja den finns på Lindex

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar