onsdag 16 mars 2011

16 mars 07:45

Det känns som om att min blogg bara handlar om sömn så jag föstår om folk inte vill läsa. Men det är upp till var och en.

Igår somnade H utan problem vid halv åtta. Leo somnade åtta. La honom och la mig själv. SJÄLVKLART så vaknade han och var vaken till efter elva någon gång. Kl 1 så vaknar jag av att H skriker och att B fräser men vad vill du. Då har hon väckt honom en gång i timmen genom att skrika så jag tar med henne upp och hon har feber.39,3 eller nått sånt. Vid halva två lyckas jag övertala henne att komma till min säng. Jag är trött och L sover fortfarande. Kvart i två vaknar L och vill äta. Båda barnen håller sig vakna till halv fyra någon gång. Sen somnar dom lyckligtvis båda två. Jag vaknar av att B går upp vid fem men lyckas somna om och vaknar av H kl 7. Hon har fortfarande feber så inge dagis för henne.
Hon har sagt två dagar i rad att hon har ont i örat (kan ju vara att hon vill att vi ska se henne med) men har iaf ringt flm för att få rådgöra. Det har ju hänt förut att kåvepenin ej hjälpt när hon haft en öroninflammation.

Var till BVC igår. Allt bra med baby L. Han hade gått upp till 4790g så 300g upp sen i torsdags. Alltså har jag mat så när vi kom hem introducerade jag napp. Har gått skapligt bra.

Så idag vet jag inte vad vi ska roa oss med. Förhoppnigsvis så lite som möjligt. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar