lördag 19 mars 2011

19 mars 17:15

Inatt var en ok natt. Jag var imponerad! Vi la L i sin säng. Jag gav han nog nappen 10 ggr efter att han ammat i nästan 2 timmar. Till slut gav jag upp och B kom och lyfte han till stora sängen, B gav han nappen och han SOMNADE. Så där runt 2230 någonting. Runt 00 var jag upp på toa och då vaknade H så klart och var ledsen så B la sig hos henne. Men L sov till runt 0230. Åt sen till ca 0345. Somnade om. Vaknade vid 06 eller nått sånt och åt en stund, tog sen nappen och sov till 0930. Som tur är så tog H sovmorgon till 0730 idag så fick sova lite.

Farmor och farfar kom hit och var barnvakt. Vi åkte och köpte bröd. Var in på stadium. Såg en sån snygg tröja. VILL HA. Prövade storlek 42 som är största storleken och så klart astajt över magen. Jag är TJOCK! Enl viktklubb får jag inte vara medlem hos dom när jag ammar men jag måste ju kunna vara medlem och räkna iaf och lära mig det och äta extra om jag känner mig hungrig. Så här vill jag inet se ut.

Hade sett fram emot en familjepromenad idag. Men L sov o sov och visste att han skulle behöva äta när han vaknade och när han väl vaknade somnade H. Så klart. Har lagt ut en massa på tradera nu iaf medan jag väntade på att hon skulle vakna. Och nu äre för sent för promenad och själv mår jag askasst. 38,5 i feber enl örontempen. Om man lagt till 0,5.

Suck..

H vill att jag sitter i soffan sa hon precis men hon ser på teletubbies o jag hatar teletubbies. Har iaf chips och ostbågar tills ikv om H tänker sova så jag kan äta liet.

Det var min übertrista dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar