onsdag 2 mars 2011

2 mars 07:58

God morgon. Jag är så trött. Vaknar så ofta på nätterna. Men nu kan jag inte sova även om jag vill för nu är H vaken. Svärmor och Bart sover och så fort dom vaknar kan jag lägga mig men kommer förmodligen inte kunna somna.

H vaknade igår natt med. Tredje natten irad. Strax före 12 och springer upp hysteriskt letande efter pappa. Det enda han kan göra är att gå och sova. Hon är ju rätt söt också :) Jag kom också upp och sa kom och sov med pappa då H.
Nej svarar hon. Heaven vänta pappa.

Ja men pappa ska borsta tänderna svarar jag och kissa.
Kom pappa, feaven hålla handen, feaven följa dig borsta tänderna. Feaven vänta dig :) Så inte gick hon på det inte.
Dock sov hon hela natten till kl 7 sen. Vet inte varför hon ska upp till honom.

Kl 10 ska jag ringa min BM igen och boka in en ny tid. Hoppas jag får komma på fredag för då känns det ju iaf som att någonting händer. Tror aldrig bebisen kommer ut.

I morgon ska vi äta ikea frukost lunch med Emma.

Orkar inte skriva mera.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar