söndag 20 mars 2011

20 mars 09:24

Suck. Jag måste tänka positivt. För varje dag som går så är det en dag närmare tills man får sova.
Igår krånglade H. FIck henne att somna vid nio. Fram till elva hade hon vaknat och skrikit åtta gånger. Sista gången kom hon upp, la sig på soffan och somnade och även där så skrek hon några ggr och satte sig upp.
Leo somnade mellan halv tolv - tolv. Vaknade igen vid två - halv tre och åt fram till sex i morse. Slumrade lite emellanåt men aldrig så jag kunde somna. Tio i sju kom H o väckte mig. Åtta kom B upp och sa att han ej hört H. Konstigt. Hon smög in o väckte mig. Jag gick och la mig med L som ätit sen åtta nu. Nu är klockan snart halv tio så jag gav upp o han ligger klarvaken i knäet på mig.

Varför kan inte barn sova? Jag blir galen. BVC säger att vi inte får bråka med H. Men Bråka. Vad kan vi göra? Låsa dörren till hennes rum och låta henne skrika det är väl det enda som finns kvar.

Ni som tjatar om var konsekventa. Ja är vi inte det när vi går tillbaka till hennes rum VARJE gång.

Suck.

Jag som ville ut på promenad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar