söndag 27 mars 2011

27 mars 08:45

Då har man ställt om klockan då. Är trots det dödstrött. H vaknade 06,50 fast nu då 07,50. Endå så hade vi besök av Karin, Nathan och Keegan igår och kl halv nio var vi ut och tittade på eldshowen här på Bjurhovda. Så hon somnade SENT!

Bart och Nathan satt och drack några öl och jag matade lillebror där vid kvart över nio med ca 90ml ersättning. Lite mera amning och så lagade jag till 60ml ersättning till. Vid tjugo över elva sa jag tack och godnatt, babyn var klar vaken. Han fick lite mera ersättning, Åt ca 30 ml och sen ammade han lite och sen sov han till 03,45!!! Ammade 10 min på en sida och sen la jag ner honom igen och han sover FORTFARANDE! Tänk så skönt om H hade behagat att sova. Jag vågar inte lägga mig och sova för när jag blundade i hennes rum när hon sagt att hon skulle vila lite så gick hon upp och tänkte mata L med hans gamla ersättning :)

Sovande Leo.

Så gott sover Leo i sin insatts till vagnen. Han har sovit i sin säng med. I fredags när H sov hos mamma. Nu ska jag bara ta mig ur Heavens rum så jag kan sova i mitt sovrum!






Heaven har morgonmys i sin fåtölj!!

Hon har varit så duktig!! Hon har inte fått titta på tv på kvällarna. Så från efter dagis ungefär fram till läggdags ingen tv!! Har gått jättebra. På morgonen däremot är mamma trött då får man titta tv ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar