torsdag 3 mars 2011

3 mars 17:15

Jag mår illa och jag har sån halsbränna. Den trycker uppåt den lilla bejbin.

Idag var vi till IKEA och käkade frukost med Emma och hennes barn. Billigt nöje denna vecka då det är gratis då det är sportlov.
Sen gick vi runt i affärer. Vill ju ha ett par adidasbyxor men går ju inte att pröva òrdentligt när man har en stor gravidmage i vägen.

På väg tillbaka till bilen började jag känna mig deppad igen och när vi skulle sätta oss i bilen och jag inte kunde lyfta in högerbenet bröt jag ihop och grinade och grinade. Då känns det som att jag inte vill ha barnet. Att dom bara kan ta bort det så fort det kommer ut. Jag är lite orolig att jag ska känna så här när bebisen väl kommer ut sen. Har sagt åt B att han måste tvinga mig att prata med BM om jag känner så.

Tog och vilade lite och det känns lite bättre nu. Svider i magen igen som det gjort i några veckor och jag blöder lite igen. Var ju inge farligt att blöda sa doktorn men man blir stressad iaf. Det är inte roligt att se blod. Alla ni som varit gravida vet nog hur jag känner mig.

Ska iväg till barnens hus med Emma ikv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar