fredag 4 mars 2011

4 mars 07:47

Suck. Trodde aldrig i min vildaste fantasi att den här dagen skulle komma och vi inte fått en bebis. Idag har jag alltså BF. 39+6.

Du är på dag 280 av 280. (100%).

Du är i vecka 40.
Du har gått 39 fulla veckor och 6 fulla dagar (v39+6).
Du är i 9:e kalendermånaden.
Du är i 10:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum idag
Du har 0 dagar kvar till beräknad förlossning.

Har inte känt någonting!! Med andra ord så blir det nog ingen bebis den här helgen heller. Min vän L tippar på inatt och min kollega/vän Agneta på i morgon så jag hoppas dom får rätt.

Var till A-K o kontrollerade BT igår. 3 st förhöjda och 2 normala. Antar att det ligger där emellan för BT var bra på E och högt på A-K.
Sen var jag och Emma ut till barnens hus. Dom hade ju öppet på kvällen. Hittade en så babytravel vagn jag velat ha billigt men jag och B beslutade att ingen vagn.
Sovit med H inatt. Sovit askasst. H har vaknat massa ggr och jag har fått gå på toa.

Sitter och dricker hallonbladste nu. Svärmor och Bart sover. Jag är så trött så trött och så har jag huvudvärk. =(

Undrar vad jag ska göra idag för att få tiden att gå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar