fredag 4 mars 2011

4 mars 19:12

Några timmar till har gått. Jag har haft ett nervsammanbrott. Skulle bada och så ville H bada med mig och B lyfter ner henne i badkaret och har mage att gnälla om att jag vill dricka te när jag badar. =( Då kunde jag inte komma ner i badet och fick lov att gråta lite. Suck så trött jag är på detta.
Kliar i mina svullna ben. Hoppas jag kan sova okej idag. I morgon kommer mamma på besök. Kanske kan få lite fotmassage då om jag ber snällt.

Har iaf ätit god mat. Barts goda potatismos och fläskfile. Gott gott.. H äter bara "kip = Kyckling". Fast både kött, fisk och kyckling är kip för henne. Men tur är väl att hon äter någonting.

Usch, jag vill inte föda barn. Jag vill bara att detta ska vara över. Jag orkar inte tänka på det längre. Jag känner mig inte som en riktig kvinna. Iofs känner jag mig aldrig som en kvinna. Men jag kan inte vara gravid och få barn utan att gnälla. Jag kräks halva graviditeten, jag har ont i bäckenet, jag kan inte gå, jag är tjock och jag är svullen.
Skulle så gärna vilja ha många barn men finns inte en chans. Hur fan ska man orka det? Jag blir galen på allt här hemma. Kommer det ingen bebis snart? Varför ska det ta så lång tid? Min mamma kommer få åka hem utan att träffa bebisen. Ja jag orkar inte bry mig. Jag bryr mig inte om någonting. Bara att B kan gå på introdutionen nästa fredag. Han ska gå om jag så ska vara själv på förlossningen då.
Jag har ångest inför detta. För varje dag så blir den värre och värre. För varje natt får jag svårare och svårare att sova. För varje natt så kommer jag närmare förlossningen och för varje natt så har det gått längre tid jag har hunnit tänka på hur fruktansvärt det är.

Usch, kom ut nu istället =/ Håll tummarna för att jag får sova inatt åtminstonde.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar