måndag 7 mars 2011

7 mars 07:49

Jaha. BF + 3. 40 + 2.. Trodde jag som sagt inte.
Sovit lite inatt iaf men svärmor har snarkat så fruktansvärt mycket. SUCK. H vaknade strax före 6 o ville upp men inte en chans så vi somnade om till strax före 7. Har legat på soffan och dragit mig tills alldeles nyss. Nu en kopp hallonbladste. Det kommer spruta ur öronen på mig snart.

Undrar vad man ska göra idag. Skulle kunna tänka mig att ligga i sängen hela dagen om jag hade haft en bra bok. Har läst att vila kan starta förlossningar ;) Börjar kännas mera stressande nu en vad det gjorde igår.

Hade min BM jobbat hade jag ringt och bett om BT kontroll och så men nu är det den andra och henne vill jag inte prata med.

Föressten hörrni, vilken tråkig blogg jag skriver ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar