måndag 12 december 2011

12 dec 07:05

Ytterliggare en helg är slut. I lördags gjorde vi ingenting. Eller jo det gjorde vi visste. Vi var ner på stan och köpte paket till Keegan och Edvin och käkade lunch med Grannarna. Heaven beställde sallad så jag tänkte att det kan hon väl få. Hon äter MYCKET om vi går på vivaldi. En sked kikärter, en sked kidneybönor, lite makaroner, 3 mackor, två ägghalvor, en sked oliver, lite ost, lite majs, lite ärtor och så två honungsmelons bitar. Det tycker iaf jag är bra.

Igår jobbade jag dag och sen var det bara att åka hem till Keegan på kalas. Tror att han tyckte det blev lyckat. Barnen hade iaf väldigt roligt och lekte en massa. Leo var helt slut när vi kom hem och tvärdäckade i sin säng. Inte en gång behövde jag gå dit för han ställt sig upp.

Idag måste vi åka iväg med volvon som det är lite småfel på IGEN! och sen ska B jobba kväll. Undrar vad jag ska hitta på. Det enda som är bra när B jobbar kväll är att jag kan lägga mig mellan 19 - 20 utan dåligt samvete :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar