måndag 12 december 2011

12 dec 17:41

Jag är så trött så trött. Det är inte klokt hur trött jag är. Hela dagen har jag drömt om att det ska bli kväll och äntligen är kvällen här. Mamma är här så hon badar barnen. Jag har städat upp i köket och vikt in tvätten och ordnat med Heavens säng. Mamma ska ju sova där i inatt för hon vill följa med på luciafirande i morgonbitti. Halv sju. Okristlig tid när man inte ska arbeta. Helt jävla galet.

Vi har tittat in ytterliggare ett hus på hemnet vi är smått intresserade av och fått lånelöfte på det med men när jag tänker på vilka utgifter det blir varje månad blir jag så jävla snål! :) Ja nästa vecka ska vi gå på visning och sen får vi fundera mera efter det. Man skulle behöva vinna en del pengar ju :)

2 kommentarer:

  1. Tack för ditt deltagande i tidigare tävling på min blogg, missa inte den nya tävlingen där man kan vinna ett helårsbonnemang på musiktjänsten WiMP... http://blog.godaremat.se/template_permalink.asp?id=752 Have a rocking great day...

    SvaraRadera
  2. Var ligger huset som ni är intresserade av? Kan du inte länka till hemnet? :D
    /Hanna

    SvaraRadera